Lidia Mućka

Czym sie zajmuję

Malarstwo Śpiew Teksty piosenek Malarstwo Śpiew Teksty piosenek Rysunek Grafika

O mnie

Witam wszystkich serdecznie:) Od paru lat kształcę się uczestnicząc w lekcjach SLS'u, ale także na własną rękę- znajdując materiały w internecie. Zajmuję się także hobbystycznie digital painting'iem, czyli malarstwem cyfrowym. Nie jestem profesjonalistką, ale wielką pasjonatką sztuki dążącą do tego, by rozwinąc w sobie maksymalny potencjał. Zapraszam do kontaktu:)

Ostatnio dodane prace

Ostatnio wystawione komentarze

Ostatnio otrzymane opinie

  • 'And I am telling you..' Jennifer Holiday- w moim wykonaniu.
    Opinia:
    Witaj Lidia, pozwól, że powiem swoje swpostrzeżenia po wysłuchaniu Twojego wykonania :-) Więc tak, z plusów trzeba powiedzieć jedną rzecz-operujesz bardzo wysoką skalą, zdecydowanie ponadprzeciętną, bo o ile współpracowałem z blisko 30-40-oma wokalistkami grając w musicalach zagranicznych, z Orkiestrą Królewską, czy jakieś swoje prywatne utwory, to zaledwie kilka wokalistek śpiewało aż tak wysoko, tutaj szacun. Ale...: tutaj jak śpiewasz niemal cały czas w wysokich rejestrach, to mam wrażenie jakby co kika taktów była kulminacja, potem znowu i znowu. Ja wiem, że oczywiście tak jest skonstruowana piosenka (pierwszy raz ją słyszę i nie znam oryginału-nawet lepiej, bo nie ma sensu się na nikim wzorować interpretacyjnie, bo czasami się zdarza, że covery są ciekawiej śpiewane od oryginałów), ale jeśli non stop jest wrażenie kulminacji, to ona po prostu "nie bierze". Wszelkie kulminacje niech będą "wisienką na torcie". Do czego zmierzam? Otóż bez względu na to jak brzmi oryginał może mimo wszystko warto by było ciut obniżyć tonację, gdyż przez te wysokie tony raz,że nie słychać tej jednej właściwej kulminacji utworu, ale jest rzecz jeszcze ważniejsza-nie słychać pokazanej palety barw, a jest tu fragment na nieco niższych tonach, gdzie przydałoby się zaspiewać już inną, delikatniejszą barwą. Widzisz, jak się śpiewa cały czas tą samą barwą i z tym samym natężeniem głosu, to po pewnym czasie słuchacz albo się wyłącza ze słuchania, albo, nie ma czegoś takiego, że utwór go porwie pomimo możliwości technicznych wykonawcy. Po prostu słuchacz lubi być zaskakiwany różnorodnością, którą m.in. można osiągnąć nie tylko poprzez różnorodność aranżu, ale też poprzez ukazanie różnych odcieni barwy głosu... :) Podsumowując-skala imponująca, jedyne na co mogę uczulić, to szersze użycie różnorodności barwy głosu w zaleznosci od miejsca i danego nastroju w utworze.
  • 'And I am telling you..' Jennifer Holiday- w moim wykonaniu.
    Opinia:
    Cześć Lidio:-) Speech Level Singing jest świetną metodą i dobrze że z tego korzystasz, bo to buduje Twój warsztat, lepiej poznajesz swój głos i wiesz jak nad nim pracować. Piosenka, którą wybrałaś należy do „tych szerokich”. Radzisz sobie z nią, śpiewasz wysoko i pewnie, ale od początku do końca podobnym natężeniem dźwięku co powoduje, że tam gdzie jest miejsce na punkt kulminacyjny nie ma go, bo wszystkie „środki” pokazujesz już w pierwszych taktach piosenki. Zatem kilka rad: Zwróć uwagę na to jak rozwijać takie kompozycje. Posłuchaj innych świetnych wokalistek / wokalistów, którzy wykonują takie numery. Warto czerpać:-) Dozuj napięcie. Maluj emocjami. Nie sprzedawaj wszystkiego na początku. Górne, mocne dźwięki dają lepszy efekt gdy przygotujesz na nie słuchacza. Powodzenia!!! :-)
  • Listen Beyonce cover . Wszystkie opinie mile widziane :)
    Opinia:
    Górki masz naprawdę zacne, dobrze brzmią, lekko :-D Słychać, że dobrze się „tam” czujesz. Uważaj na ozdobniki i na to co się dzieje po nich, mówiąc krotko musi być czysto. Przy takim poziomie zaawansowania repertuarowego nie może być inaczej . ps sugeruję dziewczynę na płytę Portalu;-) Pozdrawiam, hs